من در این دلواپسی ها مانده ام تنها

جاده خآکی

نوشته های یه رهگذر غریب

من در این دلواپسی ها مانده ام تنها

•◕✖▒من در این دلواپسـے ها نشسته ام تنها

•◕✖▒مـے خواهم با تو سخن بگویم

•◕✖▒مـے خواهم باز چهره ات را با همان لبخند کودکانه ببینم

•◕✖▒مـے خواهم هر چه انتهایش به اسم تو و یاد تو ختم مـے شود

•◕✖▒شعر هایم ناتمام ماندند

•◕✖▒اسیر دلتنگـے شدم من

•◕✖▒و خواب مرا به رویاـے با تو بودن مـے رساند

•◕✖▒کاش خیابان هاـے شلوغ سهم ما نبود.

•◕✖▒اما..غصه اـے نخواهم خورد...

•◕✖▒اشکهایم را برای شانه هاـے تو ذخیره خواهم کرد

•◕✖▒حرف هاـے ناتمامم را به روـے دیوار قلبم حک مـے کنم

•◕✖▒و با دیدنت همه را تکمیل مـے کنم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:, ] [ 16:9 ] [ محمود فرجی ] [ ]
[ طراح قالب: آوازک | Theme By Avazak.ir ]